poniedziałek, 9 kwietnia 2012

DZIECKO DAJE SIŁĘ

Jako młoda mama ze 100% pewnością stwierdzam, że dziecko daje nam energię do działania. Już jako ciężarna targały mną różne, nawet sprzeczne emocje, z którymi nie zawsze sobie radziłam. Jednak po wyczekanym okresie, kiedy synek pojawił się na naszym świecie - wątpliwości się rozwiały. Życie uległo całkowitej przemianie. Nauczyłam się cierpliwości (początkowo jej brakowało, lecz z czasem...) spokoju i dystansu do samej siebie. Moje potrzeby zeszły na dalszy plan, a dobro mojego maluszka jest teraz najważniejsze. Bo w życiu ważne jest by mieć dla kogo żyć, by KTOŚ nadał sens naszemu istnieniu. Dopiero teraz odnoszę wrażenie, że ruszyłam, że nie stoję w miejscu i nie marnotrawię tak cennego czasu. Po prostu gnam do przodu, z każdym dniem. Dziecko narzuca mi tempo, wymaga odpowiedzialności. Po przeżyciu ciężkich chwil można nauczyć się zwolnić trochę i przetrwać najgorsze chwile. Moim sposobem stało się pisanie pamiętnika wirtualnego, a więc bloga :) Możemy się podzielić doświadczeniami z innymi mamami i dodać im otuchy, aby potrafiły pokonać wszelkie trudności. Z pozdrowieniami dla WSZYSTKICH MAM :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz